Czym się kierować kupując wiatrówkę?

  • 19.06.2018, 17:00
  • Grupa Tipmedia
Czym się kierować kupując wiatrówkę?
Lekkie kurtki przeciwdeszczowe, zwane wiatrówkami, to idealna pozycja na przejściowe pory roku. Świetnie sprawdzą się podczas deszczowej wiosny, kiedy pogoda lubi zmieniać się kilka razy w ciągu dnia. To dobry wybór na jesień, gdy dni stają się chłodniejsze i bardziej wietrzne, a nie jest jeszcze na tyle zimno, aby sięgać po grubsze kurtki. Wiatrówki warto zabrać ze sobą na wszelkiego rodzaju wypady turystyczne: na ryby, do lasu, czy na wycieczki piesze. Odpowiednio zwinięta i spakowana wiatrówka zajmuje w plecaku bardzo mało miejsca, a powinna stać się jego niezbędnym elementem.

Jak wybrać wiatrówkę

Wiatrówki już dawno przestały wyglądać jak worki z rękawami, wykonane z ortalionu, skrojone i uszyte w brzydkim stylu. Teraz wiatrówki wykonuje się z nowoczesnych materiałów, nierzadko termo przepuszczalnych, żeby nie zapocić ciała. Stosuje się także poliester, ponieważ najlepiej powstrzymuje wodę, nierzadko dodatkowo wewnątrz kurtki wszywa się dodatkową bawełnianą warstwę. Kroje kurtek wiatrowych stają się coraz bardziej nowoczesne i podążają za współczesnymi trendami. Wiatrówki przestały się już kojarzyć jedynie z turystyką, choć oczywiście to gałąź, w której są najpowszechniej stosowane. Zaczynają być powszechnie stosowane także w stylizacjach casualowych, a także sportowych. Świetnie sprawdzają się na wszelkiego rodzaju półformalnych spotkaniach, takich jak wyjście do kina, randka, albo rodzinny grill.

Oczywiście podstawową funkcją wiatrówki nadal pozostaje ochrona przed deszczem i wiatrem. Przy zakupie kurtki warto zwrócić uwagę na to, czy dany materiał rzeczywiście nie przepuszcza wody. Dobrze też zaopatrzyć się kurtkę uszytą z materiałów wysokiej jakości, ponieważ zniszczenie, lub roztarganie odzieży podczas deszczu byłoby zapewne ostatnią rzeczą, jakiej wtedy byśmy chcieli.

Wiatrówki reklamowe

Kurtki przeciwdeszczowe świetnie sprawdzają się także jako odzież reklamowa. Wiadomo, że koszt takiego gadżetu jest znacznie wyższy, niż długopisu, czy smyczy z logiem, jednak efekt oraz powierzchnia reklamowa są niewspółmiernie większe, od wcześniej wspomnianych. Na wiatrówkach reklamowych można umieścić logo firmy, a nawet kilka słów opisu, co nie zawsze dobrze wygląda na mniejszych gadżetach. Ofertę takich wiatrówek znajdziemy w firmie Reklamowe24, która zajmie się kompleksowo przygotowaniem odpowiedniej odzieży reklamowej. Druk można nanieść techniką sitodruku albo termicznego transferu, przy czym żadna z możliwości nie niszczy odzieży. Na stronie firmy można zobaczyć dwa rodzaje wiatrówek, dostępnych w różnych kolorach. Są wykonane z materiałów dobrej jakości, dlatego wystarczą na długi czas. Mogą być świetnym gadżetem dla dobrych współpracowników albo wiernych klientów. Można też zaopatrzyć w kurtki swoich pracowników, dzięki temu zwiększając prestiż i profesjonalizm firmy.

Więcej o odzieży na stronie - https://gadzety-reklamowe.com/section2/84-Odziez_reklamowa-1.html

 

Grupa Tipmedia
Podziel się: